SimSig Irányítóközpontok

Cambridge

A Cambridge jelenleg egy béta verziós program

 

A szokásosan színes forgalomnak köszönhetően folyamatosan figyelnünk kell, hogy a késések egymásra hatását a lehetőségekhez képest csökkentsük.

A szimuláció négy képernyőből áll, Cambridge és Ely állomásokat, a Bishops Stortford felé vezető déli és a Manea (Peterborough) felé vezető északi vonalakat fedi le. Egy ötödik képernyőre vannak gyűjtve a további vonalak Royston, Dullingham és Chippenham Elágazás felé.

2007-es Beta Javítás:
Cambridge (Peterborough-i csatlakozásnál) egy új képernyőn keresztül (VW6-os) egy mellélvonal kezelése.
Ez a képernyő egy leegyszerűsített nézet és különféle korlátozásai vannak. (részletek)

Bővebben: Cambridge

King's Cross

A King's Crosst sokáig tartott összehozni. Ez a szimuláció a legnagyobb és valószínűleg a legösszetettebb SimSig.

A szimuláció a King's Cross központi irányítóközpont által lefedett területet dolgozza fel. A különbség a valódi központhoz képest csak annyi, hogy a SimSig központ nem kezeli Biggleswade-et és Roystont, de a fejállomástól Hitchinen és Baldockon túlig minden hozzá tartozik, beleértve a Finsbury Park -- Moorgate kiágazást és a teljes "Herford Hurkot" is.

A munka java az East Coast Main Line (ECML) vonal első 34 mérföldjén zajlik, de mindent összefogva a szimuláció 64 mérföldnyi vonalat ölel fel. Így meglehetősen feszített tempót diktál, különösen a forgalmasabb órákban. Egészségünk megőrzése érdekében célszerű a szimulációt Interneten megosztva játszani.



Bővebben: King's Cross

Bristol

Az irányító központ leírása:

A Bristol szimuláció középpontjában a Londont Dél-Wales-szel összekötő vasútvonalon fekvő Bristol Temple Meads pályaudvara áll, de Bristol fontosabb vasúti forgalmat bonyolít le a Newport-Swindon irányokban (részben a szimuláció részét is képező deltán keresztül), Taunton-Gloucester között, valamint Westburyból érkező vonatokat is fogadja Bristol város. A meglehetősen összetett vasúti hálózatnak köszönhetően folyamatosan akad tennivalónk, hogy a késéseket elkerüljük.

A Bristol szimulációt a SimSig csapat már korábban megalkotta. A "lapozgatós" változat azonban a bonyolult vágányhálózat miatt meglehetősen átláthatatlanra sikerült, ezért a csapat a vágányhálózatot átforgatva, egyszerűsítve a "scroll"-os sorozat második tagjaként újra kiadta. Az egész Bristol ASC (Area Signalling Centre) valamint az Avonmouth Dock (a St. Andrews csomóponttal) jelentős méretű vágányhálózatot jelent, ajánlott a nagy felbontás, esetleg a több monitoros gép (a scroll-os szimulációk játszhatók több monitoron) . Alternatívaként a munkát megoszthatjuk: a területet öt munkaállomásra osztották fel, hálózatban tehát öt játékos irányíthatja a központot: Weston, Bristol, Bath, Filton, és St. Andrews.

Bővebben: Bristol

Exeter

Az Exeter területén áthaladó vasútvonal a változatos és festői táj miatt kelti fel az utasok érdeklődését. Anglia talán leghíresebb tengerpartja a dawlishi védőgát, ami mellett vezet a fővonal két vágánya. A nagyobb hullámzások idejére vágányzárat kell elrendelni a védőgáthoz közelebb eső vágányra.

Az Exeter irányítóközpont fővonala 70 mérföld, amihez kb. 90 mérföld "mellék"-vonal tartozik, (Exmouth Jn, Honiton, Creditont stb.)Az Exeter központ vonalain különböző típusú szerelvények fordulnak meg: különféle DMU-k, Voyagerek, HST-k, és furcsa összeállítású tehervonatok.


Simsig képek: a Galériában

Az Exeter West signal box története: studio433.co.uk



Bővebben: Exeter

Tamogatóink:


 

Partnerek: