North London Line
- Részletek
- Kategória: SimSig Irányítóközpontok
Az egy mérföldre eső elágazások számát tekintve minden más szimulációt maga mögé utasító észak-londoni vonal mellett garantáltan nem fogunk elszunnyadni. A vonalon sűrű metro-forgalom zajlik, ezzel kell összeegyeztessük a rendszertelen tehervonati közlekedést. Ebben a szimulációban a tehervonatok gyorsabbak a személyvonatoknál! A szimuláció lefedi a teljes észak-londoni vonalat Richmondtól Észak-Woolwichig. A Gospel Oak -- Barking vonal is mellékeve van, akárcsak a Temple Mills teherpályaudvar környéke. Összesen 14 állítóközpont képviselteti magát ebben az egy szimulációban.Képek: | ![]() |
A következő szakasz a beta változatra vonatkozó információkat tartalmaz és nem feltétlenül igaz a későbbiekben kiadandó végleges változatra
Ez a szimuláció hibrid, futtathatunk rajta szimulációkat a '80-as évektől kezdve napjainkig. Az élethűség kapcsán a következőket kell megjegyeznünk:
- Az összeköttetés a Dalston Elágazással már megszűnt, de a NLL vonalon az elkövetkezendő években tervezett munkák miatt ismételten üzembe helyeztk.
- Stratford Market Depot megszűnt, a LUL Jublee vonali vontatási telepe vette át a szerepét és nevét.
- A Stratford Low Level és North Woolwich közti vonal North Woolwichet is beleértvemegszűnt.
- A vonalon található alakjelzős szakaszokon (pl.Kew East, Dudding Hill vonal és a Gospel Oak -- Barking vonal szakaszai) a szimulációban az alakjelzőket fényjelzőkre cseréltük. This approximates the sempahore signalling in terms of headway.
- Az "igazi" hálózat az elmúlt pár évben Camden Roadnál kiegészült a Csalagút (Channel Tunnel Rail Link) kapcsolataival. Ezek a szimulációban még nem szerepelnek.
A szimuláció irányítóközpontjai egy emberesek. Egy Kliens tetszőleges számú központ fölött átveheti a vezérlést, ez esetben a központ(ok) telefonhívásai is átirányulnak a Klienshez.
Beta-szakasz vége
Hálózat:
- Láncolás: kapcsolat King's Cross-szal
- Több játékos: egy ember is üzemeltetheti, de kettőnek könnyebb
Jellemzők röviden:
- Sűrű elágazások
- Végponttól végpontig futó személyvonatok
- Gépmenetek és kiszolgálómenetek vontatási telepre(-ről) és iparvágányokra(-ról)
- Metro szolgálat teherrel vegyítve
Nehézségi besorolások
- Személyvonat-forgalom - magas
- Tehervonat-forgalom - magas
- A vágányhálózat komplexitása - magas
- Összességében - magas
Jelzőszámok:
Linkek
A fordítást a Simsig/NLL alapján (Nazareth) készítette, képek a NLL szimulációból lettek kimentve.
www.simsig.hu, Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.