North London Line

 

 

Az egy mérföldre eső elágazások számát tekintve minden más szimulációt maga mögé utasító észak-londoni vonal mellett garantáltan nem fogunk elszunnyadni. A vonalon sűrű metro-forgalom zajlik, ezzel kell összeegyeztessük a rendszertelen tehervonati közlekedést. Ebben a szimulációban a tehervonatok gyorsabbak a személyvonatoknál!

A szimuláció lefedi a teljes észak-londoni vonalat Richmondtól Észak-Woolwichig. A Gospel Oak -- Barking vonal is mellékeve van, akárcsak a Temple Mills teherpályaudvar környéke. Összesen 14 állítóközpont képviselteti magát ebben az egy szimulációban.
Képek:

VW1, VW2, VW3, VW4


A NLL szimuláció letöltése



A következő szakasz a beta változatra vonatkozó információkat tartalmaz és nem feltétlenül igaz a későbbiekben kiadandó végleges változatra

Ez a szimuláció hibrid, futtathatunk rajta szimulációkat a '80-as évektől kezdve napjainkig. Az élethűség kapcsán a következőket kell megjegyeznünk:

  • Az összeköttetés a Dalston Elágazással már megszűnt, de a NLL vonalon az elkövetkezendő években tervezett munkák miatt ismételten üzembe helyeztk.
  • Stratford Market Depot megszűnt, a LUL Jublee vonali vontatási telepe vette át a szerepét és nevét.
  • A Stratford Low Level és North Woolwich közti vonal North Woolwichet is beleértvemegszűnt.
  • A vonalon található alakjelzős szakaszokon (pl.Kew East, Dudding Hill vonal és a Gospel Oak -- Barking vonal szakaszai) a szimulációban az alakjelzőket fényjelzőkre cseréltük. This approximates the sempahore signalling in terms of headway.
  • Az "igazi" hálózat az elmúlt pár évben Camden Roadnál kiegészült a Csalagút (Channel Tunnel Rail Link) kapcsolataival. Ezek a szimulációban még nem szerepelnek.

A szimuláció irányítóközpontjai egy emberesek. Egy Kliens tetszőleges számú központ fölött átveheti a vezérlést, ez esetben a központ(ok) telefonhívásai is átirányulnak a Klienshez.

Beta-szakasz vége

Hálózat:

  • Láncolás: kapcsolat King's Cross-szal
  • Több játékos: egy ember is üzemeltetheti, de kettőnek könnyebb


Jellemzők röviden:

  • Sűrű elágazások
  • Végponttól végpontig futó személyvonatok
  • Gépmenetek és kiszolgálómenetek vontatási telepre(-ről) és iparvágányokra(-ról)
  • Metro szolgálat teherrel vegyítve


Nehézségi besorolások

  • Személyvonat-forgalom - magas
  • Tehervonat-forgalom - magas
  • A vágányhálózat komplexitása - magas
  • Összességében - magas


Jelzőszámok:

Linkek


A fordítást a Simsig/NLL alapján (Nazareth) készítette, képek a NLL szimulációból lettek kimentve.
www.simsig.hu
, Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. Ez az email cím védett a spam robotoktól, a megtekintéséhez engedélyezni kell a Javasriptet Ez az email cím védett a spam robotoktól, a megtekintéséhez engedélyezni kell a Javasriptet



 

Tamogatóink:


 

Partnerek: