Stafford

A Stafford forgalomirányító központ két fővonal találkozását kezeli, az egyik a West Coast Main Line (WCML) részeként a Tamworth – Crewe szakasz, a másik a Wolverhampton – Stoke-On-Trent szakasz.

A valóságban ezt a területet ténylegesen öt irányítóközpont (és részben Stoke központi forgalomirányítója) irányítja. Ezek vegyesen mechanikus biztosítóberendezések és helyi irányítóközpontok. A SimSig - Stafford irányítóközpont a jövőbeli WCML vonal lehetséges korszerűsítését dolgozza fel. A szimulátor az 1960-ban villamosított vágányhálózat alapján készült.

A Stafford "kereszteződésben” nagy sebességű HST vonatok közlekednek Manchesteren keresztül Nyugat-Közép Anglia területére. Ezenkívül a teherforgalom is jelentős, ami a személyvonatokat és a gyorsvonatokat keresztezi Stafford állomáson, aminek következtében a forgalomirányítómnak változatos forgalmat kell kezelnie.


Képek: VW1, VW2, VW3, VW4, VW5,

A központ letölthető a simsig.co.uk oldalról.

 A Stafford központ öt képernyőből áll. Az első képernyőn a Tamworth állomásnál érkeznek a vonatok London irányából. A második képernyőn találhatjuk az elágazást Stoke Trent felé, ami elkerüli Stafford állomást. A harmadik képernyőn csatlakozik be Wolverhampton-i fővonal (dél-nyugat Anglia felől), valamint a Stafford állomás található. A negyedik képernyőn találjuk a Stoke Trent kiágazást és a Crewe végpontot. Az ötödik képernyőn összefutnak a VW2-es és VW4-es Stoke Trent vágányok.
A területen számos kiágazást találhatunk. A Lichfield kiágazásnál az érkező, és a távozó vonatoknak is Slot-ot kell adni. (Recquest – engedélyezed), (Given – engedély kérés). A Stone JN elágazásnál és a Lichfield állomásnál automata közúti kereszteződést találhatunk, érdemes az egymás után érkező vonatoknál kézzel kezelni az átjárót, valamint figyelni kell, hogy túl korán ne állítsunk be vágányutat, mert akkor sokáig lesz zárva a sorompó. A gyorsvonatok közlekedésénél figyelnünk kell, hogy a Tamworth állomás és a Armitage elágazás között, valamint a Shugborough alagútnál csak kétvágányos a fővonal, ezért a lassú teher és személyvonatokat érdemes megkésetni. Helytelen vágányon való közlekedésre nem alkalmas a biztosító berendezés.

 Hálózat:

  • Nem kapcsolódik más központokhoz
  • Client: egy kezelő üzemeltetheti, +játékos kapcsolódhat.


 Jellemzők röviden:

  • A gyors, teher és személyvonatok keverednek
  • Ellentétes vonatmozgások kezelése
  • Egyszerű működés


Nehézségi besorolások

  • Személyvonat-forgalom - közepes
  • Tehervonat-forgalom - közepes/gyenge
  • A vágányhálózat komplexitása - közepes/gyenge
  • Összességében - közepes/gyenge

Jelzőszámozások (pdf):


Térkép

Linkek


A fordítást a Simsig/Stafford alapján (Snail Sims) készítette, képek a Stafford szimulációból lettek kimentve. www.simsig.hu.

Tamogatóink:


 

Partnerek: